neljapäev, 9. mai 2013

Inglise keele eksamid

Praeguseks on juba läbi saanud inglise keele kirjalik eksam ning varsti kooli lõpetavad õpilased ootavad juba oma tulemusi. Paljudel neist on praeguseks ka juba suuline osa läbitud. Küsisime paarilt meie kooli abituriendilt kuidas neil läks:

- Miks valisid inglise keele eksami?
MariaValisin kuna inglise keel on alati kasulik, see näitab mind keele valdamist eriti kui head punktid on, e. võib aidata tulevikus kui peaks minema välismaale nagu mul plaanis ongi. 
KeitInglise keele eksami valisin sellepärast, et ma armastan seda keelt ja ma puutun sellega igapäevaselt kokku + see tundub teiste eksamite kõrval üsna lihtsana.
Diana: Valisin, sest selle tulemusi küsitakse ülikoolides.
KristiinaValisin inglise keele eksami, sest pean seda kõige olulisemaks eksamiks ning tean, et seda läheb mul tulevikus vaja.

- Kas eksamil oli ka üllatusi?
MariaKuulamine oli natuke raske, seda ma ei oodanud, ja üks oli väga kiire aga hakkama sai ikka.
KeitMa üllatusin pigem selles, et need ülesanded polnudki nii rasked, kui me tunnis olime harjutanud. Grammatika oli see aasta tunduvalt lihtsam kui eelmine aasta.
Diana: Ei olnud üllatusi, kõigeks oli Liis Olt ette valmistanud.
KristiinaMinu arvates polnud eksamil ühtegi üllatust.

- Kuidas Sul enda arvates läks?
MariaMa arvan, et läks hästi, mõned asjad võibolla ei läinud nii hästi kui oleks tahtnud aga loodan paremale.
KeitMa loodan, et hästi. Ma tegelikult ei oska midagi arvata. Kuulamisega oli mul kõige rohkem raskusi ja kindlasti on veel mingeid vigu ülesannetes sees.
Diana: Alati võiks paremini minna.
KristiinaArvan, et mul läks väga hästi.

- Kuidas suuline osa möödus?
MariaSuuline osa oli minu jaoks kõige närvi rikkam, ei tea ise ka miks. Teema tundus ebareaalne lihtsalt, esimese minuti jooksul vist ainult paanitsesin, siis hakkas aju tööle ja asi sai korda. Sain 18 punkti 20nest.
KeitMa täiega põdesin suulise osa üle ja enda arvates kõige paremini ei läinud, aga ju siis õpetajad arvasid teisiti ja hindasid maksimumiga. Õnneks sain ma ka suht lihtsa teema, millest meil on enne tunnis juttu olnud. See aitas kindlasti.
Diana: Suuline osa on mul alles homme.
KristiinaSuulises osas sain maksimumpunktid.
  Fotol: Kristiina
Foto: Laura Kutser
Fotol: Maria
Foto: Maria Romanova

1 kommentaar:

  1. Tänapäeval ei ole veebis enam uudiseid, mis oleks ilma pildita. Olete ju ka kuulnud, et üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna. Palun ka seda lugu pildiga rikastada. Lisaks võiks samad küsimused esitada mõnele inglise keele õpetajale. Artikli väärtus on tulevastele põlvedele selles, et nad teaks, kuidas oma eksamiks paremini valmistuda.

    VastaKustuta